Pytania i odpowiedzi

 

1. Nie widzę na stronie interesującego mnie wzoru, czy oznacza to że nie mogę go zamówić?

Nie, nie wszystkie zestawienia dostępnych tkanin (patrz) mamy sfotografowane i umieszczone w ofercie, jeśli jesteś zainteresowany zamówieniem właśnie takiego wzoru, napisz do nas shop@milutekhandmade.com.pl lub zapytaj o podobny produkt wyjaśniając o jaki wzór chodzi.

 

2. Czy śpiworki i wkładki posiadają uniwersalne wymiary i pasują do każdego wózka?

I tak i nie, śpiworki i wkładki posiadają uniwersalne wymiary i otwory na pasy, ale nie wszystkie wózki są standardami, poniżej znajdziesz wymiary które są niezbędne do stworzenia odpowiedniej wkładki lub otworów do śpiworka który będzie pasował do Twojego wózka.

 

3. Nie wiem jak zmierzyć wózek, jak to zrobić?

Jeśli masz problem ze zmierzeniem wózka, wyślij shop@milutekhandmade.com.pl nam zdjęcie siedziska, a zaznaczymy na nim wielkości których potrzebujemy do wykonania interesującego Ciebie produktu.

 

 

 

4. Mieszkam za granicą i nie mam polskiego konta, jak mam zapłacić za zamówienie?

Posiadamy konto PayPal, dzięki któremu możesz dokonać płatności za zamówienie w dowolnej walucie.

5. Mieszkam za granicą, czy moje zamówienie można wysłać do mojego miejsca zamieszkania?

Wysyłka za granicę jest możliwa tylko za pośrednictwem Poczty Polskiej, głównie paczką pocztową wg wagi. Taki zakup, proszę wcześniej skonsultować.

6. Interesuje mnie produkt z poza oferty czy jest możliwość jego wykonania?

W obecnej sytuacji staramy się zachować płynność i przewidywalny termin realizacji, dlatego niestandardowe zamówienia przyjmujemy tylko w sytuacji gdy mamy mniej zamówień, obecnie to niemożliwe.

7. Nie mam konta bankowego, czy mogę zapłacić za przesyłkę przy odbiorze?

Nie wysyłamy naszych produktów za pobraniem, głównie dlatego że niemal każdy produkt z naszej oferty jest na zamówienie. Jeśli nie masz konta bankowego możesz dokonać płatności w Każdej placówce Poczty Polskiej czy dowolnym banku, podając dane z potwierdzenia zamówienia.

8. Czy jest możliwość wysłania mojego zamówienia wcześniej niż czas przewidywany w  zamówieniu?

Termin realizacji każdego produktu jest orientacyjny, zależy od ilości zamówień, dlatego ciężko nam zapewnić wcześniejszy niż podany tam termin, choć jak to mówią "dla chcącego nic trudnego".

9. Interesuje mnie wzór lub kolor materiału którego nie ma w katalogu, czy mogę zamówić taki do mojego zamówienia?

Staramy się wykonywać produkty tylko z tkanin które prze dłuższy czas cieszy się zainteresowaniem, jeśli okaże się że nasz dostawca dysponuje tymże wzorem, nie ma problemu z jego zamówieniem, jednak kwota produktu wzrośnie o koszt dostawy owej tkaniny, to samo tyczy się koloru minky, którego w chwili obecnej nie mamy.

10. Dlaczego niektóre warianty koloru czy rozmiaru różnią się ceną?

Wynika to z dostępności lub z wielkości zużytego materiału, niektóre kolory musimy zamówić specjalnie do tego zamówienia, dlatego cena się zwiększa.

11. Jak montować wkładkę do wózka?

posiadamy 3 sposoby montowania wkładki do wózka:

troczki (zawiązuje się je u góry oparcia o budkę lub regulację siedziska)

gumka (nakłada się ją na oparcie lub podnóżek) w każdej wkładce gumka wszyta jest na dole

zapinka na pasy (stosujemy ją w wózkach w których dwa powyższe sposoby nie mają zastosowania np Zapp xtra2)

12. Chcę zamówić wkładką lub śpiwór z otworami na wymiar, ale wszystkie oferty dotyczą wersji Uniwersalnych?

Każdy śpiwór i wkładkę możesz zamówić na wymiar, stosowną informację zaznacz w  momencie potwierdzenia zamówienia a w uwagach napisz wymiary niezbędne do jej wykonania

13. jak zacerować drobną dziurkę

 

 

 

Jeśli masz inne pytania niż wyżej wymienione pisz shop@milutekhandmade.com.pl w tytule wpisując czego dotyczy pytanie.

 

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl